888 Review

" Kau anak first? " mereka tak percaya

Penulis : nurinafarhana Masa : 11:57 PM Comments : 2 Labels :

Hai, aku Farhanah


Fatin Farhanah.

Baru je 24 tahun seminggu lebih yang lepas.

Aku anak first dari 6 orang adik beradik


Tadaaa. Here they are. Sayang ketat-ketat (emotikon bahagia)

Tapi ramai tak caya aku ni kak long. Anak sulung.

Siap kata aku tipu lagi!

Ye ... aku tahu la aku ni kadang-kadang tak jujur tapi bukan 24/7 menipu je kerja aku.

Tak terfikir lagi nak jadikan tipu tipu tu as a kerjaya profesional aku.

Belum terfikir. Hahahahha ( macam ada niat nak buat kerja penipuan je )

Sampai sekarang aku cannot hadam kenapa orang tak caya.

Sebab aku nampak macam tak matang ke?

Sebab aku nampak terlalu comel untuk jadi seorang kak long kah? ( Kahkahkah )

Hmm i just don't know.

Apa yang aku tahu hari ni birthday my super hensem hero ...

My ABAH !

Selamat ulang tahun abah yang ke forever 30 ( hihihi )


2 comments:

  1. heheh wahh ramai adik..meriah lahh.. best.

    ReplyDelete
  2. wah meriahnya keluarga sis. love you sis!! hug ketat2. cerita lah pasal program sl1m. best ke sis?

    ReplyDelete