888 Review

Tazkirah : Ikhlas

Penulis : nurinafarhana Masa : 10:48 PM Comments : 0 Labels :

Assalamualaikum

Esok. Pagi pagi esok. Aku. Kena. Bagi. Tazkirah. Rasa nak jerit kuat-kuat. Bedebor rasa hati jantung limpa dan segala jenis organ dalaman ni. Esok. Aku. Adalah. Watak. U-T-A-M-A...! ppffft. Ya Allah! Ya Allah! *lari laju-laju buat satu pusingan lengkap berukuran padang bola* 

Sebagai seorang wanita berkerjaya yang bukan bakal ustazah pilihan tapi masih mengekalkan ciri-ciri perempuan melayu yang tak berapa nak akhir... aku telah memilih tajuk IKHLAS sebagai tazkirah aku esok. Since dalam minggu ni orang sekeliling aku asek sangat duk seru seru "Ikhlas. Ikhlas" kebetulan pulak aku praktikal dalam salah satu agensi Takaful Ikhlas, hmmm aku merasakan tajuk IKHLAS untuk tazkirah esok sangat bertepatan.

Ok geng, kita tengok esok. Berjaya ke tak ke tazkirah aku. Kalau berjaya, aku tarbiah korang semua pulak wahai village people sekalian. *miahahaha*

Daaaaa... nak sleep dulu. Buat preparation rapi untuk tazkirah esok. Kang tetiba pemberi tazkirah tersengguk-sengguk, dikhuatiri nanti ditazkirahkan pula =='


No comments:

Post a Comment