888 Review

Kerana Terpaksa Aku Relakan

Penulis : nurinafarhana Masa : 2:41 AM Comments : 0 Labels :

Novel habis tajuk entry tapi sebenarnya ini bukan tajuk novel pun tapi tajuk drama yang bakal menggantikan drama Aku Isterinya lakonan Anzalna Nasir dan Izzue Islam.

Diam tak diamkan, dah nak berakhir kisah percintaan penuh berliku-liku antara Mya dan Mika. Dah hampir ke penghujungnya dah haa~. Boleh tonton full episod drama Aku Isterinya dekat sini ok. Klik je.

Ok, drama terbaru ni bakal dilakonkan oleh Cikgu sekolah Juvana, Anak tiri Tok Adi tanah kubur tu dan errr~ sepupu Adam dalam cerita Naziha. Siapa derang ni? Apa yang berbelit sangat FF ni~ Pening aaa cenggini. Pening aaa. Ok~ sat! Sabaq sat!

Photo

Ni la para pelakonnya~ Izreen Azminda, Shafiq Kyle dan Amar Baharin.

Photo

Kerana terpaksa, aku kena betulkan statement awal-awal tadi yang sebenarnya tajuk entry ni memang tajuk novel dan drama kali ni jugak adalah drama adaptasi novel. Ada yang dah baca? Pasal apa ek cerita ni? Takpe, biau aku search demi korang and demi kepuasan aku sendiri.

Sinopsis novel :-

credit to cik akak



Orang kata cintaku ini hanyalah kisah dongeng...
Tapi aku tetap tega mengharap selagi kau masih ada di sisi...


No comments:

Post a Comment