888 Review

Ini wajah tanpa topeng Encik Mimpi?

Penulis : nurinafarhana Masa : 10:43 PM Comments : 13 Labels :

Aku dulu, tak tahu pun ada terwujudnya Encik Mimpi dalam kalangan kita ni. Takpe lah, kata la aku kesian. Kata la aku ketinggalan. Ada aku kesah. Tak kesah munya hikhik *pang.

Tabik hormat semula dekat Encik Mimpi kita nih haha
Aku mula tahu pasal dia ni sebab ex housemate aku la. Dia minat gilos dekat Encik Mimpi ni. Aku pulak minat berjalan dari satu bilik ke satu bilik macam supervisor tu. Cumanya supervisor berjalan nak pantau hasil kerja anak buah, aku pulak fly dari bilik ke bilik nak menyibuk bhahahha. Biasa la~ kehidupan hostel memang macam tu.

Dari situ la aku start kenal Encil Mimpi. Lagu pertama yang member aku tu perdengarkan, ermmm apa ek tajuknya. Tak ingat. Tapi yang pasti lagu tu lagu cover. And, video Encik ni kalau tak gelap, mesti dia amik gambar paras-paras hidung atau leher je. Takpun dengan imej pakai topeng dia tu la. Teringin jugak nak tengok Encik Mimpi ni tanpa topeng.

And hari ni dah terjawab. Tadaaaaa. Menurut sumber dari satu blog yang aku lupa la pulak url blog tu. Pasal artis melayu la kalau tak silap, bawah ni adalah Encik Mimpi tanpa topengnya.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v





Hai Encik Mimpi, hensem la awak hehe.

Hmmm hensem juga rupanya. Patut la pun dia sorok muka dia. Kang ramai yang nak ngaku awek, nak ngaku bakal tunang and so what ever. Blurgggghhh! Annoying je.

Tapi style gila buat perfomance pakai topeng. Menimbulkan aura misteri macam Kit Kudo dalam Detective Conan tu. Encik Mimpi, jangan buat penampilan tanpa topeng tau kalau nak buat persembahan. Nanti dah tak jadi Encik Mimpi dah. Bertukar jadi Encik... ntah la encik apa.


13 comments: