888 Review

Sekali silap orang daaa ....

Penulis : nurinafarhana Masa : 9:07 PM Comments : 4 Labels :


Hahahaha. Aku nak tergelak. Actually memang dah tergelak pun. Termalu pun ye jugak. Macam mana la aku boleh tersilap orang. Ni semua salah mind set aku ( ni la manusia. Taknak ngaku kesilapan diri ).

Cerita dia, ada orang nama Yaya mesej aku pastu kawan aku yang nama Yaya memang sorang je kan. Maksud aku ramai la ( lebih dari sorang tu ramai la kan walaupun cuma 3 orang je ) orang Johor memang suka cakap terbalik macam tu. Tapi kepala aku bertumpu kepada sorang Yaya ni je. Memang tu kesilapan terbesar aku at that time. Lagipun nombor yang text aku tu tak bernama. Jane Do la jadinya kan. Dah text punya text punya text, aku bahasakan diri aku akak la pulakkkkk ... padahal sama umur je pun. Dah la dia lahir lagi dulu dari aku. Perasan tua sangat aku ni. Batak nak di respect ke macam mana cerita dia nih? Bukan silap aku kan telah terjadinya kejadian macam tu. Masalah teknikal semua tu.

Bila dah discover tu Yaya yang lain bukan Yaya yang aku duk bertakhta dalam kepala otak, aku jadi termalu sendiri. Nasib laaaa pihak sana tak nampak. Kalau idok ... nok susuk mano la muko kawe nih?





Korang pernah ada pengalaman macam aku?

4 comments: